tisdag 28 juni 2011

Träningsvärk

Sandra hörde av sig för några dagar sedan och frågade om jag hade lust att träffas för en lunch med henne och ett tränings pass. Och vem kan tacka nej till lite träningsvärk. Inte jag i alla fall. :-) Så min barnvakt Per ställde upp och tog hand om Emilia i ett par timmar, medans jag gick på Sandras spinningpass på Friskis och Svettis. Det känns att det är en evighet sedan man satt på en cykel. Rumpan och låren fick sig en riktig omgång. Sandra har lunchpass på tisdagar och torsdagar. Så ni som vill röra lite extra i sommar rekommenderar jag att gå dit och köra några pass med henne. Man kan få köpt tio gångers kort.
Efter passet tog vi en sallad på en närliggande pizzeria. Och samtalet handlade en del om den stora dagen som närmar sig med stormsteg. Sandra och Eriks bröllop. Sandra verkar vara lugn, det mesta är på plats. Men något hon inte borde vara lugn över är möhippan. Man kan ju faktiskt få gå runt i sumo dräkt en hel dag. :-)
Emilia på tur med barnvakten Per.
Snart Sandra är det din tur! :-)

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Fy farao. Aldrig att jag tar på mig en sån. Då rymmer jag. :)
    Bara att hänga i med träningen nu. Kanonkul att du kom och körde med mig. :)

    SvaraRadera