torsdag 2 juni 2011

Fel...

Igår var jag och hjälpte mina föräldrar med att måla utemöblerna i Kristinehamn. Och gissa om det blev fel! Det hade blivit fel färg. Tur att jag inte hann måla hela möbeln. När pappa kom hem fick han ställa sig och slipa av färgen med maskin. Så de får skaffa ny färg och jag får åka dit ytterligare några dagar och måla. Det blir nog till veckan. Samtidigt tänkte jag att vi skulle träffa Lollo och Jenny. Tiden går så fort och man hinner inte med allt.
Igår blev det bara ett inlägg och det beror på att jag hade bråttom att göra i ordning mig för att åka och dansa på logen mitt i skogen. Det var bandet Date som var där. Dom är riktigt bra tycker jag. Denna gång var det lika mycket folk som sist, men den här gången var klubben för inbördes beundran där. :-)

Ingela var barnvakt medans jag målade. Och det var toppen. Då slapp jag få små fingrar i färgen. För då gick det lite snabbare. De tog en promenad och plockade blommor till mamma. Tusen Tack!

Här gnussar jag med Per på logen.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar