tisdag 21 juni 2011

Dans bilder...

Igår satt jag och tittade på lite bilder från när jag har varit ute och dansat under det senaste halvåret. Många roliga stunder har det blivit, och mycket svett. Här är bara några bilder från första dansen i Kristinehamn, till nu!
Första dansen i Kristinehamn. Linn brevid mig. <3
Per och jag.
Gnussar med min gamla granne Per.
Mysigt :-)
På Holken i Karlstad.
Väldigt kul.
Pers födelsedag i Forshaga.
Svin kul kväll!!!
Finns det inga män att dansa med får man ta en kvinna.
Susanne och jag på logen mitt i skogen.
Pia visar Per och mig hur man dansar. :-)
Vem bestämmer här?
Erik och jag dansar. Blomsterhult.
Jag och Per i Kristinehamn.
Dans till Elisa´s i Gräsmark.
Lite svett. :-)
Jättemysigt med en gnuss till Dansbandskampens vinnare, Elisa´s.
Per och jag på Holken.
En bugg med Anders i Blomsterhult.
En härlig fox med Per i Blomsterhult.
Man får inte roligare än man gör sig!

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Ett härligt stort leende på läpparna som förr i tiden när vi ägde dansgolven i stan. Härligt att se. Kram

    SvaraRadera
  2. Många Per vart de du. :) Och det är jag som bestämmer på dansgolvet. ;)

    SvaraRadera
  3. hihihi massa dansbilder både här och där ;) och det bara lyser dansglädje :) Kram

    SvaraRadera