tisdag 14 juni 2011

En liten gåva

Igår fick jag en liten gåva när jag kom hem. För att jag hade varit så snäll och lånat ut min soffa i några nätter till Per, när han hade fått dans besök från Örebro. Så fick jag som tack min favorit body butter, från butiken the body shop.
Och så hade han med sig min beställning på tvättlappar från Ullared. :-) 2376 tvättlappar, vilket motsvarar 33 paket. Så nu har jag och lillan så det räcker en stund. Ett stort tack till Pers föräldrar som har tagit med dem från Ullared. På tal om tvätt. Idag är det tvättstugan som gäller för mig. Vädret lockar inte till så mycket annat.

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. "leeeer" Min favorit-body butter också :) Den är ljuvlig!!

    Kram Annemari

    SvaraRadera
  2. Den är kanon till mina torra ben, ser ut som jag har fjäll annars. :-) Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så snällt :) Sänder såklart ett tack jag med för gott samarbete av Hotell city ;)

    SvaraRadera