måndag 27 juni 2011

En stolt mamma

Alla föräldrar är väl stolta över sina barn, men jag kunde inte låta bli att sträcka lite mer på mig i fredags. Vi var vid torget i Torsby så Emilia skulle få dans små grodorna med de andra barnen. När dansen var över sprang hon och många andra barn runt, och farm och tillbaka på dansgolvet. Hon var som en liten sol, strålade av lycka. Plötsligt kom det fram en kvinnlig fotograf från NWT och frågade om Emilia var min dotter, hon undrade om hon kunde få ta några kort för tidningen. Och visst blir man lite extra stolt när hon vill ta kort på min dotter bland alla fina och söta barn som var där. I morse tog jag, Emilia och min far en kopp kaffe och fralla vid ett café på Våxnäs. Och när vi bläddrade i dagens tidning var det en bild på Emilia där. Lite över året och redan fotomodell. :-)
Spring, spring och spring!

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Säger bara: vilken goding hon är! Ni glömde en vattenflaska här men den kan jag ta med till veckan när vi syns igen, må gott kramar jenny

    SvaraRadera