tisdag 21 juni 2011

Snygg till midsommar...

Nej tror inte det går att hinna bli det. :-) Jag gjorde ett tappert försök idag och gick till frisören i Kristinehamn. Håll i er här kommer priset! 125kr!!! Skönt, då kanske man kan ha råd att klippa sig. Emilia satt och tittade på i vagnen med stora ögon. Det här var väldigt intressant. Resultatet av klippningen blev mycket bra, men snygg kan jag nog inte säga att jag blev. Jag  får försöka fixa det till nästa år, börja lite tidigare. Eller så kan man ju ta till lite fusk som andra, botox har jag hört "hjälper" på det mesta. Nej tacka vet jag det naturliga! :-)
Sen tog vi oss en tur och hämta mormor på jobbet, på vägen hem var vi och tittade på tre olika dagis. Ett av dem kanske kan vara något. Hemma hos mormor och morfar var det bus som vanligt. Emilia är och fingrar på allt. Det senaste är att hänga i mormors persienner.
Ett tappert försök att bli snygg, men det lyckades inte.
Emilia charmar alla. <3
Trött efter att ha busat med morfar.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar