onsdag 8 juni 2011

Svårt att sova...

God morgon, god morgon säger vi här i mitt i city. Det finns någon som älskar sin nya tandborste. Men hatar sin egna säng. Jag sliter med att få Emilia att sova i sin säng. Hon kan ligga där i ca en timme sen vaknar hon och vägrar somna om förrän hon får sova i min säng. Men det är väl bara att fortsätta försöka, tills hon ger med sig. Eller finns det någon som har några tips?
Igår, innan vi drog från stugan hjälpte Emilia morfar med att ta ned flaggan, se att katten har det bra i sin bur och rätta till stenarna i grusgången. Sen sov hon gott i bilen på väg hem.
 Hjälper morfar.
 Tittar till katten.
Rättar till stenarna.

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Va duktig hon är lilla fröken ! Klart som katten att katten ska ha det bra i buren ;)
    Här har jag sällskap av en sjuk och väldigt grinig viggo.
    Att vabba är inte så lungt och skönt som man kan tro ;)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Nej att ha ett sjukt barn hemma är inte alltid lätt. Som tur är har det varit lite av det för oss, det här året. Men jag väntar bara på att det kommer att börja när hon kommer på dagis. Kram

    SvaraRadera