onsdag 29 juni 2011

Sola och bada...

Vilken toppen dag! :-)
Från att haft på mig ett "vitt linne" har jag nu ett grisrosa. Vilket säkert kommer att bli kräftrött under natten. Alovera tubben kommer bli min bästa vän i natt.
Fast jag har bränt upp hela ryggen och det ser ut som jag har en vit bikini på mig, har dagen bjudit på massa roliga och trevliga händelser.
Emilia har fått bada i Vänern på Bomstad camping. Och jag kan lova att det var inte bara jag med barn som hade hittat dit. Hon är ingen badkruka! Lillan blev väldigt arg när jag tog upp henne ur vattnet, men hon satt och hakade sina fyra små tänder. :-)
Dagens stora händelse, var när jag låg och solade ryggen och jag plötsligt trodde att någon spotade på mig! Jag vände mig om för att se, men tro på fan att det var någon där. Nej! Det var en mås skit!!!
Efter Bomstad blev det en tur till pojkvännen Viggo. Det blev kalas mat. Grillkorv till barnen och sill och potatis till de vuxna. Mera bad, fast nu i en varm barnpool. Efter middagen och bad blev det en liten vagntur. När vi kom hem blev det en dusch för oss båda, och i kväll var det inga problem att få lilla ängeln att sova.
Redo för stranden.
Lite konstig känsla först...
men sen vill Emilia inte gå upp ur vattnet.
Efter badet måste man få lite i magen. Emilia tog den största smörgåsen hon hittade. 
Vilken tur att jag inte solade framsidan.
Lite mera bad och lek. Fröken M och Viggo i mitten.
Tror det var någon som var lite trött efter dagis idag, Viggo. <3

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar