tisdag 7 juni 2011

I´m back...

Då är jag på banan igen. Efter en mini paus i bloggvärlden. En dag utan inlägg. Abstinens!
:-)
Vad har jag hunnit med sen sist. Jag har kört ett riktigt träningspass på ett utomhus dansgolv i Gräsmark. Tre och en halv timmes dans till Elisa´s. Min bror och jag hade gett bort en danskväll till våra föräldrar i födelsdagspresent och morsdagspresent. För att inte bli själv i åldersgruppen mellan 30-40 tog jag med mig dansbands nörden Per. Vi hade lite otur med vädret. Det stod som spö i backen. Men vad gör det när man håller sig på dansgolvet. När sista låten skulle spelas slog åskan ner och det blev kolsvart. Synd, men jag var rätt mör i bena.
Idag drog vi hem till Karlstad. Min far åkte med Emilia och mig, så vi körde hem honom till Kristinehamn.
Där bjöd min kära dotter på ett dans och sång numer till Carola. 
 Efter första halvlek, svettig och törstig. Per hade lösningen, hans tröja och vattenflaska.
 Regnet hoppar upp från backen. Dansbana där det sitter neonljus. :-)
 Emilia släpper lös...
till mammas gamla kassetband, med dåvarande idol KARÅLA.

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar