onsdag 8 juni 2011

Sommarvärme = ångest

Då var sommarvärmen här igen, och som vanligt står man framför spegeln och tänker varför har jag inte rört på mig mer. Nog för att det är full rulle med en ettåring i hemmet, men jag får nog röra på mig lite mer för att komma i bikinin. Eller så kanske man skall testa LCHF som så många andra.
Sen får man nog inse att man inte ät tjugo längre. Kroppen förändras.
Förra sommaren tyckte jag det var en pina att visa mig i badkläder efter jag hade fått Emilia, och saken blev väl inte bättre när man fick kommentarer från sin dåvarande man att han tyckte jag skulle skaffa sådan mage som jag hade när vi träffades. Jo men visst, det låg bara ca sex till nio timmars dans i veckan bakom den magen plus tre, fyra gympass. Känns inte som jag får tiden att räcka till för sådant nu. Och jag tycker tiden med Emilia är så mycket mer värd än en platt mage. 

 Borde damma av spinningskorna.
Lite mera dans...

Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Jag tycker vi fortsätter med glassdieten. Det är mumma den. :)

    SvaraRadera
  2. Du är kanon som du är. Se på mig, efter 10 år så kommer figuren tillbax. Krävs bara lite shakira dans så är du på topp!!! Kramar Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja mer shakira får det bli i sommar. Vi kanske skall svänga våra lurviga ihop. :-) Kram

    Glassdieten fungerar tyvärr inte på mig. :-( men jag lär inte sluta med glassen ändå.

    SvaraRadera
  4. du är fin som du är, vem bryr sig om utsidan när du har en helt underbar insida <3 puss på dig vännen

    SvaraRadera