söndag 19 juni 2011

Stadslopp och dans

Igår var det Karlstads Stadslopp. Jag beundrar de som orkar springa en mil. Det hade inte jag gjort i alla fall, kanske på sin max 100meter. :-) Vi fick sällskap av Karin, Philip, Johan, Jocke och Per. Och så träffade Emilia sin "pojkvän" Viggo och hans mamma. Vädret var toppen och vi kunde inte motstå att ta en glass.
På kvällen ringde mina föräldrar och frågade om de fick låna lillan. Och självklart fick de det. Lite egentid är inte fel. Kl halv sju ringde jag Per för att höra om han ville följa med på dans i Örebro. Han var inte svår att övertala. Så ca tio var vi i Brunnsparken och dansade till Scotts. Hjälp vilken besvikelse. Snygga att se på men inget vidare att dansa till. Några bra låtar, annars tycker jag de var riktigt dåligt. Jag fick i alla fall röra på mig några timmar. Och några trevliga bekanta ansikten var där. Nu är det god tid att åka och hämta min ängel.
Pojkvännen för några månader sedan. Nu har han lite längre hår, men är fortfarande lika busig.
Min lilla ängel redo för Stadsloppet.
Något att se på, men inte så mycket att dansa till.

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Men va liten han var där !! Nu är han definitivt redo för en klippning ;)
    Hör av dig i veckan om ni vill busa med oss nån eftermiddag ! kram

    SvaraRadera
  2. Vi kommer gärna på besök en eftermiddag till veckan. Kram

    SvaraRadera