torsdag 30 juni 2011

Äntligen!

I tisdags kväll fick jag ett samtal av min nya chef. Äntligen vet alla i butiken att jag skall börja jobba hos dem. Jag längtar efter att få sätta igång den 11 juli. Och det är med spänning jag ger mig in i en "ny branch". Jag har jobbat inom handels i snart tolv år! Men jag har aldrig jobbat med de produkterna som mansion har. En ny utmaning, och jag är inte rädd för att ta den. :-) Jag ser också fram emot att få jobba med ett bra team ute på Bergvik. Ni är alla varmt välkomna till oss i sommar!
Min nya tjänst! Tusen tack Per för att du visade mig annonsen.

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Sååå kul vännen. Passar dig perfekt. Ska absolut komma till butiken och handla. Kram

    SvaraRadera
  2. De va så lite så. Jag tyckte det va synd om någon annan skulle få jobbet. Lycka till!

    SvaraRadera