onsdag 22 juni 2011

Date blev inställd...

Ja Viggo fick förhinder idag. Eller rättare sagt mamma till Viggo, hon kör budbil och fick en tur till Sysslebäck på eftermiddagen. Så istället för att vara på leklandet blev det en promenad med en glass paus på Strandvägen. Medans vi satt och njöt av päron splitt och nogger tittade jag i en tidning och gissa vad jag hittade... ett nytt förslag på lekstuga till Emilia. En familj på Hammarö har gjort lekstuga av en gammal husvagn. Jättesöt! Så ikväll hittade jag en på blocket. Jag måste bara fundera ut hur jag skall frakta den från Arvika trakten och hit först. :-)
Det färdiga resultatet. Eller inspirationen!
Mitt renoverings objekt!

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Tusen gånger förlåt för att jag var tvungen att ställa in !! Men herreguuud va långt det var till sysslebäck ! Med andan i halsen var jag inne på dagis 2 minuter i 4 och fick mig en avhyvling av fröknarna - att nu MÅSTE viggos lugg klippas !?
    Sen dök janni och lilli upp här utanför och så blev det promenad - dumt av mig att inte ringa dig oxå !!
    PUSS och förlåt från oss !!

    SvaraRadera