måndag 20 juni 2011

Min lycka i livet

Igår hade jag svårt att somna. Satt och tänkte på hur fort 14 månader har gått. Tiden bara springer iväg. Hur mycket min dotter har utvecklats under den här tiden och hur mycket som har förändrats i mitt liv. Att saker skulle bli så här kunde jag aldrig tro. Jag känner mig som världens lyckligaste. Känns som om jag har fått högsta vinsten i ett lotteri. Att få vara mamma är något riktigt stort, det finns inget att mäta det med. Och att jag just fick Emilia är det bästa. Älskar dig min ängel!
Jag födde dig raring, du kom ifrån mig och hela mitt liv skall jag älska just dig!

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Min fina lilla "svärdotter" !!
    Vi kan väl ses på leklandet nån eftermiddag ? Hur har ni det i morgon eller på ons ?
    kramar

    SvaraRadera
  2. Sån tur för Emilia att hon fick en sån bra mamma också :) Ni sprider glädje båda två (även om jag bara sett kort på lillan :)Kram

    SvaraRadera