torsdag 16 juni 2011

Barnvakt

Vad skulle jag göra utan mina vänner och familj? Och vad skulle min bror göra utan mig? Ja du, svårt att säga. Idag skall jag ta hjälp av Per, han skall få vara barnvakt. Jag skall upp till Himmel och Pannkaka nu på förmiddagen. Min bror och hans kärring :-) skall hämta utemöbler till huset och så har de varit på inköp av kläder till butiken. Så idag får jag känna på hur det är att lämna gumman tidigt för att gå på jobb. En försmak på vad som komma skall, för om mindre än fyra veckor börjar jag jobba! Och Per får en försmak på hur det är att vara barnvakt på heltid. Eftersom jag inte har någon dagisplats än, skall han få vara barnvakt till Emilia min första vecka på jobbet. Skönt att ha så snälla vänner.
Utemöblerna till brorsan och svägerskan.
Inga problem att vara barnvakt till den här ängeln! :-)

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar