fredag 17 juni 2011

Mys...

Torsdags mys... Nu ha jag äntligen fått min svägerska att gå och köpa Nogger glassen. Den är himmelsk. Så igår kom hon hit med två paket. Mums!!! Per var barnvakt till Emilia igår och det verkade ha gått väldigt bra. Med mig hem från Torsby hade jag en liten pekbok med bilder på olika djur. Den var hon tvungen att stolt visa upp för "moster" Linda när hon kom. Jag kommer att sakna våra mysstunder när hon nu flyttar upp till Torsby. Vi som har infört mys hela veckan lång!
Torsdags mys!
Tittar i den nya boken med moster Linda.
Pannkaka till efterrätt.
Och en tupplur i vagnen med Philip.

Kram Linda


2 kommentarer:

  1. den där glassen har jag missat ! Man kanske borde köpa ett paket eller två och smaska på i soffan ikväll :) kram

    SvaraRadera
  2. Ja ta två!!! Du lär vilja ha mer. :-) Och du som inte brukar missa något. Haha så då var jag förts. Kram

    SvaraRadera