måndag 20 juni 2011

Min dag!

Grattis alla som heter Linda idag, det är vår dag. Vi har namnsdag. Inte för att jag brukar fira det men idag har jag fått flera samtal av vänner som har grattat mig. Det mest komiska var när min svägerska ringde och gratulerade mig och jag glömde säga grattis till henne, hon heter ju också Linda. Pinsamt!
Om en timme drar jag till IKEA för att handla lite saker till lillan. Grind till trappan i stugan och spärrar till lådor och skåp. Just nu sover Emilia gott ute i vagnen efter att ha varit en tur på stan och hjälpt mig i tvättstugan.
Vi träffade "moster" Linda (min svägerska) en snabbis på H&M. Hon letade efter midsommar klänning. Hjälp tänkte jag, vad skall ja ha på mig. Midsommarafton är ju redan på fredag. Jag får rota fram något i garderoben tror jag.
Kanske får bli den här klänningen på midsommar.

Kram Linda

1 kommentar: