söndag 19 juni 2011

"Emilia flyttar hemifrån"

Emilia har hjälpt morfar att skruva isär sin spjälsäng som hon har i Kristinehamn för att ta med den till stugan i Torsby. Hon skall ju tillbringa sitt första riktiga sommarlov där med mormor och morfar. Medans jag kommer att pendla mellan Karlstad och Torsby för att jobba. Så nu njuter jag mina sista tre veckor av ledighet. Ledig och ledig kanska är fel ord att använda när man är hemma med en liten ettåring som är mera högt än lågt. Men jag skall njuta så mycket som möjligt. Man kan nästan tro att Emilia flyttar hemifrån när hon skall till mormor och morfar. Ryggsäcken skall packas med massa leksaker och skötväska, plus väska med ombyten, ytterkläder och skor. Sen vinkar hon glatt hej då till mig. Skönt att hon känner sig så trygg.
Väskan är ute och går med Emilia.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar