onsdag 1 juni 2011

Jobb, jobb och mera jobb

Känns som det finns massor att göra när man har hus. Och för tillfället har mina föräldrar tre stycken! Snacka om jobb och jobb. Inget av husen är stora kvadratmässigt, men alla har stora trädgårdar. Så det finns alltid något att göra. Huset i Kristinehamn köpte de av mig och min ex man. Där är det en del som måste göras klart invändigt. Eftersom vi hade påbörjat en renovering av kök och lite annat. Så jag har lovat att hjälpa till så gott jag kan. Något klarar jag nog av att göra.
Som tack för hjälpen har jag blivit lovad pappas paj idag och det kanske finns några jordgubbar till efterrätt. Emilia åt jordgubbar hos mormor och morfar i måndags när vi var där.

 Redo att åka till Kristinehamn.
 Emilia äter årets första jordgubbe.
 Oj, det här var gott. Jag stoppar in hela så ingen tar den från mig.
Mamma du fick ingen.

Ha en fin dag. Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar