måndag 27 juni 2011

Tillbaka i Karlstad

Efter en mini paus i bloggandet och en underbart trevlig midsommar med gamla och nya bekanta är jag tillbaka i stan. Fast om vädret har bjudit på svensk sommar har det varit en skön helg. Det har vi nog alla tyckt, även familjens katt. På midsommarafton var det dans på torget i Torsby och på kvällen var vi hos min bror och hans fru. Vi blev ett sällskap på ca 30 personer som grillade och satt och sjöng till gitarr. Kvällen gick fort, men det gör den väl alltid när man har trevligt. Emilia fick dansa runt midsommarstången och har ätit jordgubbar det som hör midsommar till. Och jag fick min efterlängtade sill, färsk potatis och gräddfil med gräslök. Jag hoppas alla har haft en toppen helg!
Midsommar lunch med sill.
Emilia midsommarfin. <3
Springer runt på gräsmattan hos moster och morbror.
Emilia har hittat en smurf i leksakslådan.
Hjälper morbror med flaggan.
Finn fem fel säger jag :-)

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Jag hittade 6 fel. :) Ingen Torsbykavaj. Men om det är 5 fel gissar jag på kepsarna. :)

    SvaraRadera