fredag 10 juni 2011

En lyckans dag

Vilken var din lyckligaste dag i ditt liv?
Min lyckligaste dag var när min ängel Emilia kom till världen. Men jag har några andra dagar också som jag minns som obeskrivligt lyckliga. En av dem var den dagen jag stod brud. Nu i sommar gifter sig min bästa väninna Sandra, och jag kan tänka mig att hon har mycket att stå i. Minns hur jag hade listor över allt som skulle ordnas. Hur jag sprang runt för att få inspiration från butiker och magasin till brudbukett, dukning, håruppsättning och klänning. Vi gifte oss i Borgvik. Jag fick mitt sagobröllop, men sagan varade inte som jag hade trott.
Förra sommaren gifte sig min bror och Linda, hon var som en dröm. De gifte sig i Lysvik kyrka och hade festen vid Frykens Pärla. För er som inte har varit där, kan jag rekommendera en tur dit. Jättefint på sommaren.
Sandras bröllop blir i Karlstads domkyrka och festen på Stadshotellet. Ser fram emot den dagen. Enda problemet jag har är vad jag skall ha på mig!!!
Färgtema rosa, svart och grönt. 

Frisyren fick jag hjälp med av min gudsons mamma.

Hon såg ut som en gudinna!

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. guud vad du är vacker Linda-lika vacker på insidan !!!!hälsn Monica

    SvaraRadera
  2. Tack det samma. Du är underbar. Kram

    SvaraRadera