torsdag 9 juni 2011

Date med Viggo

När Emilia hade plockat fram allt av leksaker idag och bestämt sig för att bli lika sur som Lilla My, när hon inte får som hon vill. Ringde Michaela och var en räddare i nöden. Hon frågade om vi ville ha en lunch date med henne och Viggo. Självklart ville vi det. Medans jag gjorde iordning mig, hittade Emilia en tom toarulle att sysselsätta sig med.
Viggo är lika söt och busig som vanligt. Idag verkade han få en ny favorit att äta, räkor mums.
Snart åker vi på tur till Forshaga för lite mer lek, först skall vi få lite mat i magen. Hoppas inte Emilia busar lika mycket idag som hon gjorde igår.
 Likheter mellan Emilia och Lilla My. Väskan har hon fått av Moster Linda.
 Emilia leker att hon spelar trumpet.
 Våran lunch date.
Viggo går igenom min plånbok.
 Mamma fick vara med på en bild.
Emilia när hon busade igår vid matbordet.

Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Tack för idag ! Viggo behövde komma utanför dörren och "tröttas ut" ordentligt ;)
    När vi kom hem fick jag ovanliga 1 1/2 timme i lugn och ro ! kramar

    SvaraRadera
  2. Hej :) Vilken fin blogg du har! Och en otroligt söt dotter, men det har jag ju sett tidigare inne hos dansbandsnörden ;)

    Ha en fin helg!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  3. Hej !!
    Hur går det på måndag ? Kan du få barnvakt för bio kl 18 ?
    kramar

    SvaraRadera
  4. Tusen tack! Kul att du har hittat hit Annemari. Jag hoppas du forsätter att följa mig. :-) Kram

    Fröken M :-) Jag hinner inte med på måndag, tiden räcker inte till. :-( Tack för att du fråga. Ses snart. Kram

    SvaraRadera