fredag 24 juni 2011

Nya minnen på G

Ja då var man i stugan igen. Börjar nästan bli en vana att åka hit på helgerna. Det gjorde vi nästan varje helg tills jag gick ur gymnasiet. Så många roliga minnen finns härifrån. Och idag hoppas jag på ett nytt sådant. Midsommar i Torsby för mig är massa kända ansikten, dans på torget och ett och annat kalas. Men i år blir det Utterbyn som gäller. Vi skall vara där kl sex och ta med oss mat, dryck och ett gott humör. Det blir inga problem. :-)  Humöret är på topp!
Igår fick vi grinden till Emilia på plats så nu slipper jag vara nervös att hon klättrar upp i trappan. För klättra har hon börjat göra. Igår medans jag packade våra väskor, klättrade Emilia upp i soffan och ställde sig och hoppa. Hjärtat satt i halsgropen innan jag han fram och ta tag i henne. Hon bara tittade på mig och tjöt av skratt. Ett litet busfrö är vad hon är.
Provar mormors stövlar. Rätt storlek. :-)
Sitter på kökssoffan och äter grillkorv.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar