onsdag 6 juli 2011

Riktiga vænner

Efter næstan ett dygn med Nanett och Espen ær vi nu hos Monica i Drammen. På vægen hit var jag tyungen att åka inom køpcentret CC-vest. Dær fick jag några trevliga minuter ihop med Lotta och Thorbjørn. Jag blir på så otroligt bra humør av att træffa alla gamla vænner. Många av dem har jag inte træffat på många månader eller år. Men det kænns som vi såg varandra igår. Det kallar jag riktig vænskap. Jag ångrar inte en sekund att jag tog med mig lillan och åkte hit. Och jag ser fram emot resten av vistelsen.
Några bilder från Nanett och Espens nyrenoverade hus.
Emilia leker med katten.
Vardagsrumet / TV-rum
Spis i TV-rum
Uteplats
Matsal
Køk
Bad
SMINK rum!!!
Emilia ær i Nanetts lådor och tittar.
Mys i soffan med Nanett.
Imorse gav Emilia mat till katten. Hon hade nog vældigt gærna tagit med sig katten hem.

Kram Linda

1 kommentar:

  1. det är bara att göra en beställning ! Dock föredrar jag nog att baka UTAN viggos hjälp nästa gång ;) Kram

    SvaraRadera