måndag 11 juli 2011

Första arbetsdagen

Så var min första arbetsdag över och Emilias första dag utan sin mamma. Jag tror nog jag har saknat min ängel mer än vad hon har saknat mig. Jag har fått uppdateringar under dagen hur hon har haft det, och jag är så tacksam över att Per kunde ställa upp och ta hand om henne denna veckan. När jag lämnade dem idag var det inga problem alls. Det var puss och kram, sen vinkade hon glatt hej då. Hoppas det kommer att fortsätta så när hon börjar på dagis.
Per tyckte ljudnivån på Emilia blev lite hög idag när han kom för att hämta henne.
Hemma hos Per satte min tekniska dotter på klockradion och började dans.
Emilia har fått pris för gott uppförande.
Firas med fika. Lite korvbröd.
På väg till Mariebersskogen...
somnade Emilia.
Per fick själv gå och titta på grisarna.
När hon vaknade blev det glass i stora lass.
Glassen var något stor för munnen. Men Emilia klagar inte.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar