måndag 4 juli 2011

Nya däck och en liten tur

Då har bilen nya däck och är redo för att ta mig och lillan på en mini semester till Norge. Min väninna Nanett väntar med spänning på att få visa oss sitt nya hus. Det kommer nog bli mycket prat om hus , förlovning och bröllop!!! Hon är ny förlovad, hon och hennes sambo är precis klara med renoveringen och i januari gifter hon sig. Fantastisk när ens nära och kära finner kärleken. Efter en natt i Lilleström åker vi vidare till Drammen. Där skall vi hälsa på Monica och hennes dotter. Sen skall vi höra av oss till min gudson och höra om vi kan hälsa på innan vi åker hem igen. Jag ser fram emot några mysiga dagar men mina kära vänner.
Här kommer några bilder från idag.
Emilia satt som ett ljus i vagnen medans pärlan fick nya sulor. Den skulle behöva en tvätt också.
Jenny, Emilia och Lollo plockar smultron. Mums!
Lånar syrrans mössa. Ser ut som en liten smurf.
Övar på att gå i trappan. Tur att syrran hjälper till.
Vi klarade hela trappan! En gång till tycker Emilia.
Medans Lollo pysslar med mitt hår. Visar Emilia, Jenny hur man använder hårprodukterna.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar