måndag 11 juli 2011

Nedräkning

Om några timmar skall jag vara på mitt nya jobb, och jag gläder mig som ett litet barn. Det känns som första dagen i skolan. Massa nya saker man skall lära sig och massa nya människor man skall lära känna. Min magkänsla säger att det här kommer att bli riktigt bra. :-)
I går var jag inne på Mansion i mitt i city för att titta lite på produkterna och vilka kläder de anställda jobbar i. Jag insåg ganska snabbt att jag kommer att skrämma vettet av kunderna i den fina färgen som de bär på T-shirten. Färgen är den samma som peruken på bilden. Jag ser ut att var mer död än levande i den färgen. Tur att det finns lite hjälp på traven med att få färg i ansiktet. Sola, brun utan sol och brunkräm. Så var det problemet löst. :-) Ha en fin dag alla.

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Lycka till idag ! det kommer gå hur bra som helst :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att läsa om ditt nya jobb. Lycka till kommer gå alldeles utmärkt Kram från Lisa och Leo

    SvaraRadera