söndag 3 juli 2011

Helgen...

Har bjudit på allt möjligt. IKEA, oväntat besök, restaurang, ute servering, pub, dans, Mariebergsskogen och mycket annat.
Fredagen blev det dans på logen mitt i skogen, med Per. Det var Blender som spela. De var jätte bra, mycket bättre live än på CD.
På lördagen åkte min mor, Emilia och jag till IKEA. Där träffade vi massa kända ansikten. Dels Emilias storasyster Lollo och hennes morföräldrar. Så vi fikade ihop och systrarna fick leka en stund. Ingela och Robban kom och gjorde oss sällskap. Det var väldigt trevligt. Sen handlade vi mat och Emilia körde bil.
På eftermiddagen fick vi oväntat besök från norr. Jätte kul!!! Det blev restaurangbesök, ute servering och dans på en av stans pubar. Jag kände mig lite iakttagen på dansgolvet av en tjej, och till slut kom hon fram och hälsade. Det var en av er, trevliga läsare. :-) Jätte kul att ni hälsar när ni ser mig.
Och helgen avslutades med en tur till Mariebergsskogen, hemmalagad paj och soffan.
Med några få ord kan jag säga att jag har haft en toppen helg!!!
Svetten rinner!
Syskonen leker <3
Emilia kör ett vrålåk!!!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar