söndag 29 maj 2011

Grattis mamma!

I morse fick jag paket av min lilla ängel. Mormor, morfar och Emilia hade fixat morsdags present. Och vilken fin present. Jag som älskar musik har äntligen fått något att spela musik på. Så i morse popade vi musik och dansa. Emilia älskar också musik. Hon diggar med huvudet och stampar i benen, medans hon viftar i armarna. Och att höja och sänka volymen på stereon är toppen. Jag har min egna lilla DJ.

 Mamma jag vet hur man gör, så jag hjälper dig.

 Titta mamma! Nu kan vi dansa.

Mormor jag hjälper dig också.

Sen skall vi åka till Östmark med blommor till min mormors grav.
Alla mammor GRATTIS på Morsdag.

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Grattis på morsdag! Nu kan ni poppa Elisás för fulla muggar. :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ett så stort grattis . Det är en dag att fira, för du gör ett dunderjobb med lillan på egen hand. Du är världens bästa mamma Linda. KRAM och jag ÄLSKAR DIG vännen !!!!! puss puss puss

    SvaraRadera