onsdag 18 maj 2011

Grattis, grattis och grattis


Idag fyller min kära bror år. När jag ringde honom för att gratulera berättade han att han var på väg ut för att klippa gräset och göra fint ute runt sitt nya hus. Känns som det är någon som längtar efter att få flytta in. In flytten bli om ca 2 veckor. Spännande!
Igår fyllde mitt gamla hemland år, NORGE. Grattis alla norska vänner. :-) Tråkigt att vädret inte var det bästa igår. 17 maj är något som måste upplevas någon gång i livet. Vi svenkar ligger långt efter med att fira vår nationaldag. Jag har bott i Norge i nästan sex år och det är ofta man längtar tillbaka. Tyvärr hade jag inte möjlighet att fira med mina norska vänner igår men vi får ta igen det nästa år.

Sen blir min dotter 1år och en månad idag. Grattis mammas ängel! Bilderna är från Emilias 1årsdag.

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Du får gratta Emilia på 13 månadersdagen från mig. :)

    SvaraRadera