måndag 30 maj 2011

Skärgården

Efter ett tandläkarbesök och lite schack på förmiddagen tog vi oss en tur till Kristinehamns skärgård för att hjälpa mina föräldrar i trädgården. Som sällskap fick vi med oss Per. Man fick riktiga sommarkänslor när man åkte längs med vattnet och ser alla båtar som ligger vid bryggorna. Skärgården är otroligt fin.
Vi slet och drog ris hela dagen. Tre stora lass gick till tippen. Jag är så stolt över att ha kört och backat med släpp. Det gäller att tänka till när man backar, det blir omvänt än vad man är van vid annars.
Nästa projekt blir att olja utemöbler och måla staket på altan. När man har hus finns det alltid något att göra. Vad blir ditt eller era projekt i sommar?

 Före bild.
 Efter bild. :-)
 Bildbevis på att jag har jobbat.
 Det här ekipaget körde och backade jag med.

Ikväll kommer jag att sova gott. Kram Linda 

2 kommentarer:

  1. duktiga du, ja man har verkligen att göra hela tiden . och det är underbart =D Du får ta å kolla din mail för där har du inbjudan till min blogg... KRAM

    SvaraRadera
  2. Du va grym på å plocka ris å köra bil med släp. :)

    SvaraRadera