fredag 20 maj 2011

I väntans tider

Jag går i väntans tider på att få svar på ett jobb jag har sökt. Jag skall träffa företaget kl halv fem på måndag för att diskutera en anställning. Hoppas jag får det. Ni får hålla tummarna. Om jag får jobbet, får ni reda på vart det är på måndag.
Min bror fick veta att de får huset till helgen så han går och väntar med spänning. Det blir att börja packa mycket. Jag har erbjudit mig att hjälpa svägerskan någon kväll till veckan. Här är en bild på huset. Jättemysigt!!! Väntar på att få se insidan.


Igår hjälpte jag min mamma att rensa kläder i stugan. Vi fick undan sex banankartonger och två sopsäckar. Skönt då får vi plats med mera skrot. :-)
Idag åker vi tillbaka till karlstad. Ikväll skall Emilia vara hos mormor och morfar, medans jag skall till logen Blomsterhult och dansa bugg. Ser fram emot det, det var ganska många veckor sedan jag var ute och dansa sist. Kanske vi ses på logdans ikväll.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar