tisdag 17 maj 2011

Grodprinsen

Har man varit kär? Ja många gånger.
Men har man mött kärleken? En gång.
2007 mötte jag min ex man, vilket jag då tyckte var mannen i mitt liv. Eftersom han idag är min ex man så var han inte drömmprinsen. Prinsen blev en groda efter några kyssar.
Men något annat gott kom det ut av ett kort äktenskap. Jag fick en liten ängel (min dotter) och en bonus dotter.
Att få vara mamma och "plast morsa" är fantastiskt. Och att se hur mycket lycka det finns i syskonens ögon när de träffar vardra är magiskt. Fast det är tio år mellan tjejerna visar de att de tycker mycket om varandra.

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. O de är jordens goaste tjejer! kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Välkommen till bloggvärlden =)har lagt till din blogg i min lista nu plus att jag länkat till dig =) Bamsekram / Linda

    SvaraRadera
  3. Ja bättre tjejer finns inte. :-)

    SvaraRadera