tisdag 16 augusti 2011

Möhippa

Tur är kanske att jag inte har någon egen dator, för pga av det så klarade jag att inte försäga mig till Sandra om hennes möhippa. Alla hade fått info om dagen på mail. Och jag fick det mailet bara några dagar innan. Möhippan var lördagen den 6 augusti. Vi fick en toppen dag. Dagen började redan kl 7.50!!! Och gissa vem som försov sig? Men jag klarade att komma prick 7.50 till mötesplatsen. Jag tror inte jag körde lagligt och mascaran målade jag på mig i bilen...
Vi åt en rejäl frukost på Scandic Hotell, efter det blev det femkamp på Chaos. Sen avnjöt vi en salladslunch i museumparken. Efter lunchen gick vi till Duvanhuset där Sandra fick förverkliga sin dröm om att bli sångerska. :-) Med låten Kärleken är evig, gjorde hon succé. Resten av kvällen gick vi alla och sjöng på den låten. På väg till middagen blev vi stoppade av ett annat gäng som hade möhippa, och vi hängde alla på och dansade chan chan. Middagen och lite lekar hade vi hos Kristin i en underbart fin och stor lägenhet. Kvällen avslutades på "Red room."
Kidnappad! :-)
Sandra = Lena PH
Sandra får gissa vem hon fått present ifrån. Bakom varje paket finns en story om henne och den hon fått paketet från. Kryddburken är från mig. Och det har inte med matlagning att göra. :-)
I ballongerna fanns frågor Sandra skulle svara på under kvällen. Alla var kanske inte så trevliga att svara på...
Erik kan vara stolt över att få en så underbar fru!!!
Jag önskar er all Lycka i livet.

Kram Linda


Ett extra nummer med Sandra och två av hennes systrar.

3 kommentarer:

  1. Ha ha, tur att det var en mörk bild... för den dansen var nog inte den allra vackraste. :)
    Tack för en superdag.

    SvaraRadera
  2. Såg en länk på Flashback, kanske nåt för nästa möhippa, hehe:
    https://www.flashback.org/t1533002p3
    /Anna

    SvaraRadera
  3. hihi va kul =)Hoppas du har det bra och att Emilia trivs på dagis =) Kram på er!!

    SvaraRadera