lördag 13 augusti 2011

Saknar inte kossan förrän båset är tomt

Ja så känns det. Jag insåg när jag åkte till Torsby igår att jag inte kommer att träffa min bror och hans fru lika ofta, nu när de har flyttat från Karlstad. Förut kunde vi gå till varandra när vi kände för det, på bara någon minut eftersom vi bodde dörr i dörr. Nu är det 10 mil mellan oss. Idag fick vi träffa dem en liten stund och det kändes väldigt skönt.
Tidigare idag har Emilia, Ulf och jag varit till Lysvik och ätit glass på ett jätte mysigt café. Ikväll blir det nog bara soffan och film som gäller.
Väldigt gott!!!

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Ni kan väl hänga på oss på lite svamp-plockning nästa helg =) Vi hittade inte så mkt idag men nästa söndag ska jag ha med halva skogens svamp hem, det LOVAR jag!!! Kör försiktigt neröver, Kram på dig o Emilia =)

    SvaraRadera