söndag 23 oktober 2011

Vilken helg!

Fredagen var lite lång kändes det som. Jobbade från 7 till 20.30. Det behövdes, vi fick tolv pall med varor.  :-) Och så hade vi väldigt många trevliga kunder. Det har varit Bergviks dagarna! På fredag kväll efter jobbet åkte jag på dans hastigt och lustigt. Så det blev inte många timmars sömn. Sen var jag på jobbet igen kl 8 på lördag morgon. Lillan var hos mormor och morfar hela fredagen. Hon hade fredags mys med musik och ostbågar. Lördagen var det jobb i några timmar, umgås med min ängel, fika och utekväll med tjejerna. Det märks att man inte är ute så ofta, många nya ansikten. Idag har det bara varit Emilia som gäller. Men nu när hon sover gott, tänkte jag sätta mig med lite planering inför nya jobbveckan. 
Jag kan själv!!!
Emilia vid frukostbordet med morfar. Mat i hela håret.
Klara, färdiga, gå! Springtävling med morfar på altan.
Jag kom först i mål. :-)
Fredagsfin. Dansar för fullt.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar