torsdag 1 september 2011

Ett fantastiskt bröllop

I helgen var jag på ett fantastiskt bröllop i Domkyrkan, här i Karlstad. Ceremonin var jätte fin. Jag klarade inte av att hålla bort tårarna. Sandra var som en dröm när hon klev in i kyrkan. Och låtvalet var det bästa jag har upplevt vid ett bröllop. Att det strålade kärlek runt dem gick inte att missta sig på. Det riktigt lös om ögonen på Erik när han såg sin brud.
Middagen och festen hölls på Stadshotellet. Det var ett underbart sällskap som var bjudna. Allt från kändisar till lilla mig var där. :-) Fast jag visste inte då att det var kändisar, det fick jag reda på efteråt.
Min bordsplacering var toppen.
Jag tackar Erik och Sandra för att jag fick vara med om denna stora dag, tillsammans med deras familjer och deras andra vänner. Och jag önskar dem all lycka i framtiden.
Fantastiskt bröllop.
Som en prinsessa.
Idol Daniel.
Dukningen.
Mitt bord.
Lycka och kärlek <3

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Underbart att du var med och delade vår dag och tack för ditt fina tal. :)
    Massa kramar till dig.

    SvaraRadera